torsdag 10 december 2009

Högljudd

Idag har jag insett vad gott det är med mat! Och vad trevligt det är att äta i lugn o ro med mamma och pappa istället för att krångla, ha myror i brallan och kräva underhållning med leksaker under matstunden... ha ha ha... Kanske jag ska ta o bli en duktig kille från och med nu och äta så här bra VARJE dag,,, då blir nog mamma och pappa glada!

Osså fick jag till ett riktigt glatt skrik när jag busade med pappa!
Mamma skyndade sig för att hämta kameran, hon trodde hon skulle lyckas fånga både ljud o bild... men tji fick hon, hon hann inte riktigt me´! Men nu vet dom i alla fall vilka schyssta stämband jag har!

2 kommentarer:

  1. Idag den 12 december säger vi grattis till vårat gulloch vi vinkar till dig.
    Pussar

    SvaraRadera
  2. Tackar, tackar, säger Jesper.........

    SvaraRadera