söndag 28 mars 2010

Jag går!!!!!!!

Alltså jag menar att jag kan gå alldeles själv! Utan att hålla i mamma eller pappa och utan min vagn...
Titta så bra det går! Egentligen var det igår som jag tog min allra första egna lilla promenad, men då var jag ensam hemma med pappa och han hann inte med att filma mig. Han blev nog minst sagt förvånad, tror jag!

Just idag är jag lite förkyld, näsan rinner och jag har lite feber... men jag blir snart pigg igen! Pappa fyller år imorgon så faster, kusin Daniel och pappas kompis Jonas har varit här och ätit middag och tårta med oss idag. Kul med gäster! Hoppas bara jag inte har smittat dom med min rinnande näsa.....

2 kommentarer:

  1. Så du passade på att gå när vi hade åkt, busigt av dig! Men vi fick se några steg i alla fall.
    Ses snart igen!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej våran lilla gåpojke, oj var du är duktig.
    Puss, välkommen i påsk.

    SvaraRadera