måndag 22 november 2010

Ett litet brev från farmor...

...låg i brevlådan när jag och mamma kom hem från dagis idag. Och gissa vad jag hittade i kuvertet??!!
Jojomensan, en CHOKLADBIT! Mums.... jag satte mig direkt innanför dörren o käkade upp den! Men jag lät mamma få smaka en liten, liten tugga också....
Tack, farmor & farfar! Men nu måste jag borsta tänderna extra noga ikväll, jag får ju egentligen bara äta choklad på lördagar.........  ;-)
PS. Om ni undrar över min frisyr så är det mamma som varit framme med saxen igen... själv tycker jag nog att hon borde öva lite mer innan hon friserar mig, för så där vansinnigt snygg klippning blev det ju inte den här gången.... Får se ifall hon kan fixa till det lite nån dag, kanske... DS

1 kommentar:

  1. Förlåt Mamma-Pappa vi lovar att det skall inte bli en vana.Men Jesper blev glad det räcker för oss.
    P-k

    SvaraRadera