lördag 22 januari 2011

Kalas på Kungsholmen

Min kompis, Eliott, har nyligen fyllt ett år, så idag har vi varit på kalas hos honom. Det var väldigt kul, jag fick leka med alla Eliotts leksaker, han är snäll, han!


Han har en alldeles egen rutchkana i vardagsrummet!!! Osså fick jag både salta pinnar och popcorn, mums! Men det där med smörgåstårta var inte riktigt min grej... fast Anna, Eliotts snälla mamma, hon hade gjort köttbullar till oss barn, så vi fick en mycket smarrig middag, vi också.
Och sedan fick vi marängsvisch... (hur kan man säga ett så konstigt ord??!?!) jösses, det var ju HUR GOTT SOM HELST!
Innan vi åkte hem bytte mamma om till pyjamas på mig osså fick jag vällingen i bilen, somnade inom 10 min och sov hela natten (jag märkte aldrig att mamma bar in mig från bilen till min säng?!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar