tisdag 9 februari 2010

Sömnproblem


Just nu håller jag på att retat gallfeber på min mamma och pappa, för jag har kommit underfund med att jag inte vill sova på nätterna. De skryter så mycket om att jag sover bra på nätterna och inte är besvärlig att natta... så det tänkte jag att jag skulle ändra på nu!

Jag gråter när de lägger mig i sängen (både på dag- och kvällstid) och när jag väl somnat så sover jag inte så länge. Under dagtid sover jag ca 30 min. och på natten vaknar jag 3-4 ggr och väcker mamma o pappa. Visst är jag gullig?!? ;-)

1 kommentar:

  1. Men Jeppe, bättre du sover ordentligt på nätterna så du orkar busa mer på dagarna, du orkar ju inte dom om du inte sover!!
    Men du är jättesöt på kortet!
    Se till att bli frisk nu så vi får fira att du fyller 1 år!!!!!

    Kramisar från faster Anette

    SvaraRadera