söndag 15 augusti 2010

Ålandsresa

Mamma, pappa och jag har varit några dagar på Åland med Erik, Anna och Elliot. Det har varit mycket roliga saker som jag fått vara med om.... här är några smakbitar:

Vi var bland annat på en gård där de hade kor, höns och kaniner. Tänk att äntligen få se dessa djur på riktigt!! (jag har ju bara sett dom i mina böcker och på tv tidigare)

Fika i Mariehamn


Vi var ute och åkte båt, pappa skulle fiska... men jag tyckte bara det var roligt att sitta still i ca 15 minuter, så pappa rodde tillbaka in till land efter att ha metat en kort stund bara...


På promenad från stugan ner till vattnet... pappa fick en öl och jag fick en banan... orättvist, vá?!? :-)

1 kommentar:

  1. Hej,hej kul att se dig det ser ut att ha varit kul för dig.
    Puss och hej

    SvaraRadera