måndag 23 augusti 2010

Sova i soffan o fika i solen!

Idag är det en solig o härlig måndag!
Jag har hostat halva natten och vaknat o gråtit den andra halvan, så det har inte blivit så många timmars sömn här på Lärarvägen 6 i natt... Pappa gick ner o la sig i gästrummet för att få sova några timmar innan hans första arbetsdag efter 4 veckors ledighet!
Själv tog jag mig en tupplur framför tvn när mamma satt vid datorn...


Och sedan gick vi ut i det vackra vädret och fikade med saft och Tom&Jerry-kex. Mamma har laserat mitt fina bord, så nu tål det regn utan att bli förstört. Det blev visserligen en annan färg... men jag tycker nog att det blev ganska bra ändå, eller hur?

1 kommentar:

  1. Hoppas du är bättre från förkylningen!
    Men du är för söt när du sover i soffan!
    Är kexen slut? ska jag skicka nya till dig? gillade du dom?
    Kramar från faster!

    SvaraRadera