tisdag 14 december 2010

Hostig...

Nu har jag blivit förkyld igen, men värst är nog hostan. Det är svårt att sova på natten... jag försöker hålla mamma och pappa vakna så mycket det går! Två nätter i rad som de sovit 4 timmar var (de är smarta o turas om att sova i gästrummet), jag sover ändå, fast jag hostar.
Men i natt har jag faktiskt sovit hela natten! Vi var uppe o sa hej då till pappa kl 6 imorse, innan han åkte till Göteborg, sedan somnade mamma och jag om och sov ända till kl 9!! Mamma varit hemma med mig så vi gick till doktorn så jag fick hostmedicin. Jag är ju egentligen inte sjuk, för jag leker som vanligt och är glad o pigg, som vanligt, så lite bus orkar jag nog allt med! Vi får se ifall mamma lämnar mig på dagis imorgon eller om jag ska vara hemma en dag till... det beror väl på hur fort hostmedicinen hjälper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar