söndag 8 maj 2011

Besök av Elliott

Idag har Elliott och hans mamma, Anna, varit här och hälsat på! Det var jättekul att leka med honom, även om han "bara" är 1 år och 4 månader så hade vi skoj ihop. Det var så fint väder så vi var utomhus hela dagen, vi grävde i sandlådan, lekte i lekstugan och gick på promenad osså fikade vi på altanen.

Först var vi på loppis på skolan bredvid oss och där fick jag en dockvagn! (ska be mamma ta kort på den och lägga upp här, så ska ni få se vilken fin vagn jag fått!) Det är jättekul att gå (läs: springa) på promenad med egen vagn, det är inte så viktigt om det ligger nånting i den, tycker jag. Mamma frågade om hon skulle köpa en docka till mig också, men det tyckte jag var onödigt, huvudsaken är att jag fick vagnen! Osså köpte hon visst några pussel också... men det var ju vagnen som var roligast!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar