lördag 14 maj 2011

Kolmården fredag - lördag

Nu är vi äntligen framme!

Vi gick till Bamses Värld och där fick jag o pappa åka karusell!!

 Sedan gick vi till lammen och getterna. Där fanns det små små lamm o getter... 
som jag matade med maskrosblad och klappade!

 
När vi kom till hotellet var jag lite trött, så jag satt och vilade lite i mammas säng 
och tittade på Nicke i datorn.

 På kvällen gick vi  ut på restaurang och åt. Jag fick köttbullar!!!

 
Här är min säng, den gick liksom att fälla ut från väggen!

 Idag är det lördag och vi är tillbaka i djurparken, här tittar mamma 
och jag på elefanterna, dom var så s t o o o o r a !!!

 Här simmar det sälar, jag ville bada med dom, men det fick jag inte, sa mamma..........

Det var ju tur att vi hade vagnen med oss, för det var ju rätt skönt att sova en stund. 
Det är tröttsamt att titta på alla djur!


Osså fick vi lite mat också.....

Kolla vilken häftig bil vi hittade!!
Oj oj oj, vilka roliga dagar det har varit, men så trött jag är... nu åker vi hem och snart ska jag sova hemma i min egna säng... imorgon ska jag sova läääääääääääääänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar