torsdag 21 juli 2011

Örebro

Mamma, pappa och jag har varit några dagar i Örebro. Vi bodde på ett jättekul ställe som heter Gustavsvik, i en liten stuga (som jag kallade för lekstuga).
Där fanns en stor simhall och utomhusbad, med rutschkanor och massa annat kul!

En dag åkte vi till ett inomhuscentrum och jag fick leka, 
det här var nån "snurr-pinne" som var väldigt skoj!

På Gustavsvik fanns det också flera olika lekplatser, där de hade massa roliga saker:


Min sparkcykel hade vi förstås med oss också! Den passade perfekt när vi skulle se oss omkring på campingen, som var JÄTTESTOR, massor med husvagnar, stugor och tält fanns det att titta på.

Men det är också skönt med en liten vilopaus. Pappa hade tagit med en liten dator och hörlurar så jag kunde titta på både Nicke Nyfiken och Bamse... 
skönt att ligga o mysa på morgonkvisten med välling, napp o snutte.

Här är några kompisar som jag spelade lite fotboll med en dag, jag bjöd in dom på fika när mamma sa att det var dags för oss att fika. Så fick vi saft o bulle på trappan, det var gott!
                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar