torsdag 23 september 2010

Ännu en fantastisk dag!

Jag har kommit in i rutinerna nu med lämning på förskola o.s.v. Det känns riktigt bra, jag trivs på Bläckfisken!
Och imorse tog jag lite sovmorgon... mamma fick väcka mig kl 07.30, då hade hon redan gjort sig iordning med dusch o allt och ätit frukost och plockat fram mina kläder o packat min ryggsäck... så det var bara att hoppa i en ny blöja, slänga på sig lite kläder o åka iväg till förskolan! :-)

När vi kom hem i eftermiddags var jag lite extra busig... för jag ville klä ut mig, så jag hittade mina vantar och mina solglasögon, se så fin jag blev.
Men som om det inte räckte tyckte jag att mamma skulle sätta på sig sina solglasögon också! Fina va´?!? (Obs! Om ni undrar varför vi är så "suddiga" så kan jag väl erkänna, det är jag som kladdat ner spegeln med mina kladdiga fingrar... hi hi)

1 kommentar:

  1. Vad busiga ni är!! Men kul verkar ni att ha. Bra att det går bättre på förskolan nu att du gillar den! skoj med kompisar!
    kram från faster

    SvaraRadera