onsdag 22 september 2010

Strålande dag!

Idag har jag haft en jättebra dag! Först blev jag lite ledsen precis när pappa skulle gå från förskolan imorse, men det gick över väldigt fort idag. Vi åt frukost och jag fick smörgås, mums! Sedan lekte vi lite och efter det fick vi lunch, fisk, som jag gillar jättemycket! :-)
Efter sovstunden var jag lika pigg o glad som vanligt, vi var ute i solen och lekte ända tills mamma kom o hämtade mig kl 15. Då visade jag henne var jag suttit och ätit min eftermiddagssmörgås, vid bordet ute på gården.
Vi åkte bil hem idag och så tog vi en promenad med vagnen i det fina vädret till Willys o handlade. Jag bestämde att mamma skulle handla köttfärs...
Så när vi kom hem gjorde hon köttfärsbiffar, kokade potatisar o morötter som vi fick till middag, mums igen!

Pappa är i Göteborg och kommer hem först på fredag så mamma o jag är själva några dagar. Imorgon ska mamma lämna mig på förskolan, undrar hur det ska gå?! Det brukar ju alltid vara pappa som gör det annars....

1 kommentar:

  1. Nu ska pappa gå och sova och f-n vad jag saknar dig! Saknar mamma också så klart. Puss.

    SvaraRadera