tisdag 21 september 2010

Picnic-korg

Idag kom mamma och hämtade mig på förskolan så jag undrade var pappa var?!? Det var ju han som lämnade mig där imorse?! Hm, jag blir nog aldrig klok på de vuxna...
I vilket fall som helst så hade mamma en jätteskoj korg/väska som hon kallade för picnic-korg, det hade varit mat däri, sa mamma. Men jag tyckte den var utmärkt att sitta i !


Allting rullar på nu, jag går på förskola, jag använder pottan nästan varje dag osså har jag klarat av att sova i sängen "utan framsida" flera nätter! Tänk, jag är nog på väg att bli en stor kille!! :-)

2 kommentarer:

  1. Ja det händer mycket med dig just nu.
    Men duktig kille är du. Hoppas du får skoj med förskolan i morgon!!
    kram från faster

    SvaraRadera
  2. Det är kul att allt fungerar på förskolan.Det blir så mycket lättare då
    P-k

    SvaraRadera